2015. augusztus 2., vasárnap

Bocsánat és Blog

Ahogy a cím is elárulja, bocsánatot kérni jöttem. A helyzet az, hogy meg akartam magyarázni már egy ideje, miért is nem írok új részt. Nem is az idő hiányom, hanem a történtek okozták a kimaradást. Édesanyám egy péntek este nem jött haza hozzánk, több hónapja eltűnt, nem tudjuk mi történt. Sajnos a lelki állapotom nem volt fényes, sok dolog jött egyszerre és nagyon elfáradtam lelkileg. Nem tudtam rendesen tartani magam minden szinten, de most, hogy kilábaltam a saját gondjaimból, erőt vettem a magyarázkodásra. Nem várok semmit, csak tudatni akartam veletek a tényt, hogy akit érdekel, tudjon róla mi is történt velem. Azonban történt pár jó dolog is velem mostanában, ugyanis ezt a bejegyzést már a messzi Új-Zélandból írom. Megkezdtem csereévemet, amiről ha szeretnétek olvashattok a következő címen: http://kiaoramyfriend.blogspot.co.nz/
Továbbá ezt a blogot nagyon szeretem, így szándékozom folytatni. Adjatok egy kis időt, hogy belerázódjak az életembe és elkezdek újra írni! Minden esetre köszönöm a támogatást és az érdeklődést!

Kia Ora mindenkinek! <3


2 megjegyzés: